Tisdag

Hej gräddbakelser!
Nu har verkligen skolan satt igång på allvar efter en veckas lov och idag har jag skrivit klar en svensk recension som ska vara inlämnad imorgon men jag har även tittat på one tree hill. En underbar serie om underbara männsikor måste jag säga.
Men igår hann jag inte plugga eller blogga utan direkt efter skolan var jag tvungen att sticka till Ljunghusen för att vara barnvakt till två söta barn, evelina och fabian. Men innan jag och Evve hämtade Fabian var det dax för gympa där jag även är gympalärare och vet ni vad jag var alldeles ensam på gympan med alla barnen. Vet ni hur nervös jag var och jag kände föräldrarnas blickar mot mig när jag undervisade barnen. Men det gick hur bra som helst och tur det!
Jag hann också med ett body pump pass på måndag kväll med Julia och vi införde en ritual. Vår ritual är att börja en lång vecka med ett hårt pass body pump på måndag kväll. Vet ni vilken kick det ger! Underbart.
Men nu måste jag sticka för att träna body attack, ses sen! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0