Summering av en härlig helg

Hej!
Denna helg har varit väldigt lugn men skön.
Igår började dagen med en lång promenad i det fina soliga vädret med Sofia och vi gick mot toppen för att titta på Höllvikens outlet, fina kläder må jag säga. Efter att ha gått ett tag på toppen gick jag till utsidan för att klippa mig av Sara. Jag är riktigt nöjd med min nya frisyr det blev blonda slingor och lugg. Det är inte första gången jag har lugg utan jag har haft det innan. Men det var ett tag sen. 
På lördag kväll kom Julia och Pernilla till mig för att fira en mysig alla hjärtansdag vi myste med film och godis. Vi såg en rätt så rolig komedi som heter dude wheres my car? Efter att Julia och Pernilla gått somnade jag bums i min säng.

Idag har det varit en mysig söndag och den här dagen har jag spenderat tillsammans med Danielle och vi fikade på café Märtas. Varsin färdigpresad jucie blev det. Riktigt gott..
Därefter stack jag till Formtoppen för en timmes träning då det blev Body Jam. Efter träningen fick jag skynda mig att duscha för en stund senare stack jag och mamma till biohuset i Höllviken för att se Mammut. Den var en sorglig men bra film. Just nu sitter jag och tittar på Beck-gamen.
Vi hörs, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0