Slarver

Hej!
Hur mår ni?

Jag mår alldeles utmärkt men jag har blivit en riktig slarvis med bloggen. Fy mig. det ska bli ändring på det, jag lovar. Men dessa veckorna som varit har varit allt för stressiga men denna veckan som komemr är super härlig då nästan alla våra lärare är på resa med de äldre klasserna vilket betyder inga lektioner. Toppen, inte sant?
Men förra veckan hann jag med att dra ut en tand, usch men jättefarligt var det inte. Jag hann också med två prov och en muntlig tenta. Alltså den veckan för en riktigt stressig en men nu är det över, tack och lov.
Helgen började bra hemma hos Julia på fredags kvällen med ett antal tjejer, vi gjorde charader och dansa till ett par gamla godingar.
I lördags jobbade jag helt ut mig genom att städa hela huset för att hjälpa mamma inför lördagskällen då det skulle komma lite vänner på besök. Melodifestivalen såg jag med min bror och efter den var jag så trött att det slutade med bedtime för mig samtidigt som jag lyssnade på gästernas sånger med elgitarren och skrik. Men rätt mysiga godnattsånger blev det ju, så inget att klaga på egentligen.
Idag har jag tagit en lång fika med Malin på café Kust i Falsterbo, där jag åt en bagel med kyckling och pesto. Urgod! Sedan blev det en kaffe latte som ett avslut på fikat.
Just nu tittar jag på 24 som går på tv400, vid tio ska jag och Johanna prata länge, skönt! Dessutom ska vi två fika på onsdag, jättemysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0