cupcakes

Jag har ingen anledning till varför jag inte har bloggat för jag har egentligen bara varit hemma detta lovet, gått på tre bio besök och latat mig med massvis med bra tidningar, tränat och bastat. Men jag har hlet enkelt inte orkat blogga eftersom jag inte gjort någonting så är min kropp väldigt trött, jo jag har tränat denna vecka, flitig har jag varit det måste jag erkänna och efter varje träning har jag bastat. Det ska bli en vecko vana numera efter någon träning i veckan att både basta och duscha uppe på Formtoppen. Att basta gör succé på min hud.
Jag får väl börja från tisdagen med summering.
Som sagt gick jag och Danielle en två timmars promenad till Falsterbo och därefter åkte vi hem för att sedan träffas för hård träning, body attack och efter träningen att basta och duscha. Sedan hem och kolla the mentalist som numera kommer bli min tisdags tittning, bra var den och snygg var han.
På onsdagen var den dagen på lovet jag gjorde absolut ingenting jag satt hela dagen iförd min älskling pjamas framför tv:n i stortsett hela dagen. Direkt efter två timmar blev jag ganska uttråkad och rastlös men jag orkade inte gör något annat. På kvällen tog jag mig samman fast jag hade all träningsvärk i mina ben efter tisdagens promenad så stack jag till Formtoppen för att träna danceaerobic. Först blev jag besviken när det inte skulle vara Charlotte som skulle hålla i passet men jag blev väldigt glad när jag såg Karolina och fick veta att det var hon som skulle hålla i träningen. Ojoj vilken koregrafi hon hade och det var ett väldigt roligt pass och jag fick power tillbaka.
Sedan kom torsdagen och det blev ännu närmare skolan. Men torsdagen var en familje dag för att spela bowling och jag har inte spelat bowling på hur länge som helst och det var riktigt kul! Efter att ha spelat i en timme bröt jag och mamma upp mot resten av familjen för att bege oss mot Filmstaden. Killarna stack hem och jag och mamma hämtade biobiljetterna för att sedan gå till en fransk resturang mitt i stan och jag tog en paj och sallad.
Jag och mamma såg i taket lyser stjärnorna och den var jättebra, skådespelarna spelade väldigt bra. Hela bion var fullsatt och jag tror att alla satt och snyfta och två personer i biosalen satt verkligen och hulka vilket gjorde det ännu sorgligare.
I fredags vaknade jag när mitt alarm gick igång kvart över sju och jag steg upp för att äta frukost och vid nio var jag på plats på Formtoppen för att träna body pump och efter träningen basta jag jättelänge och sedan kände jag mig fräsch inför en ny dag. Dagen blev också en familjedag för en lång promenad i bokskogen och oj vad vackert det var. Snön låg som drivor längs hela stigen och träden var dränkta i snön ni förstår det var vackert. Efter det åt vi semlor och på kvällen mötte jag upp Ebba, inte mig själv utan min kompis Ebba. Vi myste med godis och save the last dance 1&2. 
Jag låna första säsongen av one tree hill och den har jag tittat på denna eftermiddag. Ciao 

Kommentarer
Postat av: ebba

tack för igår!! :) hur långt har du hunnit med världens bästa serie? :D<3

2009-02-21 @ 19:18:35
URL: http://fashionwithe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0