Lycklig

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera denna vecka andledningen till de har varit att jag hade två prov och ett tal att skriva i denna vecka. Denna vecka som kommer har jag tre prov:( Men sen är det över! Åh gud va jag längtar. På tisdag har jag en muntlig tenta tillsammans med Malin och jag är litesmå nervös. Även på tisdag ska jag dra ut en tand en mjölktand. Jo det är sant jag har faktiskt två mjölktänder som inte vill bli tappade så det ska ut och den första ska ut på tisdag.
Idag har jag pluggat en aning samhällskunskap inför muntan på tisdag men stack och tränade vid tre ett riktigt hårt body pump pass. Så nu mår kroppen bra.
Men min fredag kväll var riktigt kul, det började hemma hos julia med förfest med pizza och riktigt bra musik! Samtidigt sminkade vi oss och skrattade massvis. Vid tio tog vi bussen ner till falsterbo för att bege oss till Alexs och Tychos 18års fest vilket blev en lyckad kväll. Men däremot när jag och hanna tog sista bussen hem var det en spya mitt på golvet inne i bussen. Men min fredag var lyckad.
Igår var det lördag och den kvällen spenderade jag hemma hos Julia med några fina vänner för att spela wii och andra spel.
Ikväll blir det Beck på tv, ciao ciao här är jag med en klänning från ZARA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0