Jag vill inte vara sjuk.

Jag som trodde att jag inte skulle bli sjuk detta året jkag har klarat mig hittils och just igår började kroppen i skolan bli hängig vilket resulterade att jag gick hem och när jag väl var hemma fick jag feber. Jag som verkligen hade planer för denna helg oc istället blir det att titta på säsong 2 av one tree hill, dricka massa te och läsa i den spännande boken av Stieg Larsson. Det kan vara rätt mysigt men jag var verkligen taggad för att göra något riktigt kul denna helg och istället blir jag en soffpotatis.
Igår tittade jag på gen. repet av Melodifestivalen och jag tyckte faktiskt det var väldigt bra, kanske berodde det på att jag såg det livé eller att effekterna var fräcka eller att Agnes var toppen grym. Sedan var det faktiskt en hemlig artist med också som sjöng en ballad "se på mig" mellan röstningarna och jag tänkte avslöja vem det var, Darin.. Men jag måste säga att han sjöng falskt så jag hoppas det låter bättre inför kvällen.
vi hörs garanterat ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0