Äntligen frisk!

Jag har missat otroligt mycket nu, ni förstår jag har varit sjuk och det är idag jag verkligen är på ett piggt humör för just nu dånar Pink i högtalarna här hemma. Jag är även sååååå otroligt uttråkad på att sitta hemma eller ligga i sängen men jag kan inte annat än att klaga för på fredag börjar vårt nya schema och usch säger jag det är hemskt. Det är verkligen hemskt.
Men ikväll för att göra mig lite xtra glad ska jag banne mig beställa kläder från H&M och jag tittar även på ett par sandaler från Ellos och Nelly.
Men denna morgon har varit fin då solen lyste den gör inte det längre och min mormor var här och vi åt prinsesstårta med te. Ljuvligt.
Men nu måste jag sätta mig ner med allt plugg som jag ligger efter i, vi ses vi hörs cupcakes ciao!

Kommentarer
Postat av: ebba

jag tar med oth på fredag!!

kul att du äntligen är frisk :D

2009-03-04 @ 18:34:38
URL: http://fashionwithe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0