Äntligen

Hej ett tag sen nu börjar bli en vana men jag ska försöka att låta bli för jag tycker om att blogga. Men äntligen är allt klart inför resan som inträffar den 18 juni, då ska jag och familjen till en roadtrip i USA, i Kalifornien. Jag har aldrig varit i USA därför är jag helt exalterad. Gud va jag längtar och vi ska även fira 4 juli, USA:s nationaldag där med ett par amerikaner vilket kan bli superkul! Därför måste jag plugga lite mer på engelskan fram tills dess.

Men just nu sitter jag färdig duschad efter ett hårt pass på Formtoppen och nu skakar hela kroppen så där härligt skönt.
Vårt nya schema har startat och oboy vilket hemskt schema det är.
Jag måste erkänna att jag har fått en smoothie förälskelse jag dricker det hela tiden och jag har två favoriter. Den ena är banan med jordgubbar och den andra är ananas och mango. Båda är super goda och jag blandar med 2 dl juice.
Men jag ska faktiskt försöka leta mig till kojs för jag är lite trött.. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0