Veckans,

Veckans,
Idag är det måndag och varit en riktigt seg dag i skolan med en massa onödiga håltimmar. Direkt efter bilden stack jag till ljunghusen för att ha gympa med småttisarna där vi gick igenom dansen till första majhoppet. Efter de gick jag med fabian och evve hem där hemma åt vi frukt samtidigt som vi tittade på nickelodeon alltså jag var barnvakt. Nu har jag varit och tränat ett hårt pass på Formtoppen, body pump och mina muskler skakar härligt nu.
Imorgon är det tisdag då är det en helt vanlig dag i skolan och efter skolan ska jag återigen vara barnvakt för att sedan bege mig hemåt för att plugga franska till franskprovet på fredag.
Onsdag är min längsta dag då jag går ända till klockan fyra vilket gör slut på än, men inte nog med de så ska jag hem och plugga franska. Men onsdagskvällen kommer avslutas med de roligaste träningspasset på Formtoppen, danceaerobic! Längtar redan juue.
torsdag är det en dag innan provet så jag ska plugga efter skolan för att avsluta dagen med att gå på bio med mamz och vi ska se Män som hatar kvinnor. Härligt värre!
fredag är mitt franskprov men det hindrar mig inte från att ha roligt på kvällen då jag ska läga mat med tjejerna, Malin, Hanna och Sofia för lite gammalt tjejsnack.
Lördag, jag längtar så.. Jag ska få besök av min kära bästis Johanna vilket blir mycket tjejsnack i helgen och massa fikastunder.
söndag åker Johanna hem och ja, inget bestämt än så länge blir väl en sväng till gymmet. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0